2015. augusztus 2., vasárnap

Bejelentés no.2

Sziasztok!

 Ühm... Ez nagyon kínos, tudom, de ismét egy bejelentéssel kell élnem. Ugye már említettem, hogy otthon egyáltalán nem működik a számítógép, én pedig telefonon egyszerűen képtelen vagyok normálisan írni. Na. Holnap hazamegyek. Eddig mamámnál voltam, ahol tudtam használni a laptopot, és igyekeztem minél több résszel ellátni benneteket. Röstellem, hogy pont egy olyan fejezet után kell egy eléggé hosszú szünetet tartanom, aminek a vége lemaradt, mármint direkt olyan lett, ami felkelti az olvasó figyelmét, és remélhetőleg izgul, de sajnos ma nem igen van kedvem a folytatáshoz. Igen, ez ettől is függ, hiszen nem vagyok gép. .~. Sajnos. Komolyan, én is izgulok a levél miatt, hiszen én se tudom pontosan, mi lesz a tartalma.^^ Úgyhogy csak hogy tudjátok, nem titeket szívatlak, egyszerűen nem tudok most egy darabig írni. Megkérdeztem apát, azt mondta, szeptemberben lesz pénz új gépre. Addig szüneteltetem az oldalt. Remélem, azért megmarad mind a 91 feliratkozóm, akik jelenleg itt vannak!u^u Ez hatalmas szám, iszonyatosan hálás vagyok nektek! Remélem, a blog befejeztéig nem is kell több ilyen jellegű bejelentést olvasnotok tőlem, hiszen utálom ezeket írni. Tökre szégyenkezem.;-;
 Nyah, mindegy. Szóval legyetek jók, vigyázzatok magatokra, és köszönök mindent! Kaptok ölelést is, puszit is: \(^3^)/ Meg egy ilyen képet. Mike csak nektek fotózkodott.u.u


További jó blogolást: Fujimi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése